lunes, 21 de enero de 2008

FOUTAISES



Foutaises
Jean-Pierre Jeunet, 1989.

5 comentarios:

roketa dijo...

El principi me recorda molt a Delicatessen. Clar, també és perquè ix el mateix actor! Q per cert, tb surt a Crímenes de Oxford, q la vaig vore ahir. Recomanable, sip.

NUTXO dijo...

me ha gustado muxo, este director siempre es asi de estupendo??
muy de su royo i del tuyo claro...

me recuerda al ya olvidado apartado coses que m'agraden i coses que odie del tambien olvidado space de Maria la Molinera!

Odio que se haya quedado de lado!!!

Anónimo dijo...

EXZAMENS KK, NESI GUAPA!
te quiero un chingo

Anónimo dijo...

muy lindo nesi, de verdad. es genial les petites coses q ens agraden i no ens agraden. estic en nutx, hemd e drecuperar eixa secció de Mª la molinera!

nesi dijo...

Doncs recuperar la secció molinera és cosa d escriure la primera :-) O també o podríem fer a modo mail-cadena entre nosaltres ;-)

Va, qui comença? A mi m'agrada... a mi m'agraden moltes coses!